helgen

fredag skulle jag och eve bara mysa, men så blev de inte. vi for på bowlingen var där 1timme, frida och eve for sen till öberg och jag for på ett annat ställe ;) hihi

lördag så var de förfest hos mig, var mycket trevligt alla som var där drog dära vid 11 tiden till påläng och jag orkade inte fara på nån fest så jag drog vidare och mös!

söndag så for jag och eve och såg innebandy hela dagen kom hem dära vid 6 så då gick jag och la mig och dära vid 10 så kom eve, dock somnade vi direkt! :)

så den här helgen var mycket rolig, mycket mys, och mycket intressant :)

de där var helgen, orkar inte skriva så mycket om den ;)

  



bilderna är från förra helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0