Helgen!

helgen då, fredag hade jag och eve en mys dag! vi var hos henne såg tv hängde med hennes familj, mycket mysigt! vi gick och la oss typ halv 12? nått sånt skönt att sova ut, fast på lördag så jobbade jag 12-15 inte så lång dag, kickan kom och hämtade mig från backen sen for vi och hämtade eve när vi kom till eve så började vi drcika ;) (ovanligt)..

vi förfestade hos pappa jag eve och frida sen kom jespo fredrik dennis robin och nån mer säkert minns inte riktigt :) vi vart inte så länge hos pappa, eftersom vi skulle fira sandra som har fyllt 20år! så vi drog till innanbäcken dansade mycket drack mycket pratade mycket, de var roligt alla var samlade :) jag vet inte änns när vi for därifrån kl kanske var 3-4 nått sånt, men iallafall så drog vi till pappa för efterfest! där var då eve jag dennis robin jespo och john de var mycket trevligt, tyckte jag iaf! vi höll på till 8 på morgon så då for jag och eve till eve och dom andra for hem :) jag vaknade 11 på söndag morgon så jaaa jag var lagomt trött hela dagen!

men iaf jag for till erko var med henne hon sminkade mig och jag vart mycket fin! sen kom sillen och chillade med oss vi pratade om allt kan man säga sen så for vi till sillas för tobbe(hennes lillebror) har fyllt år, så vi åt tårta osv osv, tillslut kom jag hem då hoppade jag i duschen direkt och gick och la mig :)

ganska lyckad helg tycker jag :)

   



  







pusss hade bra!

Kommentarer
Postat av: Eve

Är du säker att jag verkligen for hem? HAHA fyfan :p

2011-02-15 @ 14:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0