nu jävlar

nu jävla ska jag börja blogga igen, jag kan väl börja med julen jag fick allt jag önskade mig typ tallrikar glas och sånna bra att ha saker ;) jo sen fick jag veta också att värdens bästa riina kommer hit! de var nog den bästa julklappen! :)

nyår, vi var först hos sillas där var då jag sillen eve och jennifer, lite senare kom ida vi "förfesta" där sen for vi till risön och firade nyår, fast vi var inte där sååå himla länge de var så jävla mycket folk där, så vi började gå till ida så stannade vi där och mösss!
de känns som att jag ska ta de lungt med spriten nu.. jag och min kära vän evve har typ festa i 3månader i streck varje helg så de känns som att man kanske borde tagga ner lite :)

idag har jag mamma tilda och elvis varit och sparka, sen åkte vi även madrass de var svin roligt de tyckte även elvis ;) tror jag måste börja plugga! jag har även beställt O.C de är så jävla bra!

på tisdag börjar jag skolan vi har såå jävla många prov osv så de känns jätte roligt!

nä nu ska jag gå och börja plugga lite!
hade bra!
puss!

     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0