skola

i måndags så var vi och spelade kort med några härliga typer, så de blev lite sen så jag och eve kanske sov 4 timmar.. härligt ;) vi försov oss lite också, opss.

nu har skolan börjat de innebär mycket plugg! och på alla onsdagar så har vi typ 3 timmars hål, roligt va? så idag har jag och eve varit hon henne på hålet och sov en stund, riktigt skönt var de :) nä nu ska jag inte vara så negativ, de är faktiskt lite roligt med skola eftersom man får träffa alla och prata om allt.

ikväll ska jag inte göra ett piss, vi har träning egentligen men ska inte fara på den, har typ nått skit i ryggen inget allvarligt som håller i länge hoppas jag... Daniel har även match ikväll, ska nog inte på den heller, ska bara ligga i sängen :)

jag eve och frida håller även på att prata om att fara utomlands nuuu! får se om de blir nått ;) annars får vi vänta tills i sommar när vi ska fara alla tjejer, fan så skoj de ska bli! :)

nu ska jag lägga mig i sängen och slå på nån film :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0