;)

jag måste bara få säga en sak, om prick 7dagar så fyller jag 18! asså fattar ni de!? de är sjukt hur tiden har gått fort, och nu har jag bara ett år kvar av skolan så tar man studenten också, fyfan vad fort de kommer gå! :) de gillas!

idag så har vi spelat volleyboll på campingen, sjukt kul! annars så har jag inte gjort så mkt, sitter bänkad framför tvn.... sverige-usa lite nevös är man ;p sen blir de krypa ner under täcket och mysa en tag sen sova, börjar 05.45 imorgon de gillas inte! men jag jobbar med carro k så tror dagen kommer gå ganska så fort, efter jobber kanske de blir åka båt och mysa! ska iaf vara med frida har jag betsämt ;) sry frida...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0